1. února
V Positifu vyšly texty věnované českým filmům Miloše Formana – článek Fabiena Baumanna a překlad rozhovoru, který pro Film a dobu dělala s Formanem Galina Kopaněva. Kladné recenze se dočkali Služebníci Ivana Ostrochovského.
3. února
Barcelonský Xcèntric streamuje celý měsíc zdarma sérii Bouquets 1-10 od Rose Lowderové. V březnu následuje Nuestra Señora de París Tea Hernándeze.
5. února
Zemřel Christopher Plummer.
7. února
Videotéka La Cinetek nabízí filmy, které doporučují samotní filmaři. Jejich seznamy stojí za prolistování.
8. února
Zemřel Jean-Claude Carrière.
9. února
V Paříži publikovali francouzské a anglické vydání textů Germaine Dullacové.
Newsletter Invisible Women doporučuje každý měsíc k vidění zdarma jeden film – tentokrát The Hoarder Evelyn Lambartové.
10. února
Na Netflixu uvedeny Zprávy ze světa Paula Greengrasse.
11. února
Americká National Society of Film Critics a FIPRESCI se zastaly kritika Dennise Harveyho proti neprofesionálnímu jednání časopisu Variety.
16. února
Na webu National Board of Canada jsou volně přístupné filmy Normana McLarena, Arthura Lipsetta a mnoha dalších.
20. února
Padesát přehlížených britských filmů podle Martina Scorseseho.
21. února
Na HBO má premiéru dokumentární seriál Allen vs. Farrow. „Minisérie je nesena jediným záměrem – uspořádat soud nad Woodym Allenem a shledat ho vinným. A uzpůsobit tomu i pravidla tohoto ,procesu´, v němž nevystupují žádní svědkové ve prospěch obviněného, výpovědi obžaloby nejsou ani v nejmenším podrobovány kritickému zkoumání, důkazy jsou někdy prezentovány manipulativním způsobem a vše, co by je mohlo zpochybnit, se ve filmu buď neobjeví vůbec, nebo je to rychle odmítnuto,“ píše v Echu Ondřej Štindl.
25. února
Anthology Film Archives připravily on-line kurátorský výběr Portraits of Jonas Mekas.
28. února
F. X. Šalda: „Umělecký čin jest cosi v jádře nesdělitelného a nepochopitelného. Lze jej rozebrat ve složky, z nichž vzniknul, vysledovat podmínky, které jej připravovaly a z nichž vyrostl – a když jste jej takto opsali a domníváte se, že jste jej osvětlili, jest temnější a mysteriosnější ještě než jste tušili. Cena a význam kritiky jest právě v tom: ne že vysvětluje umění a poesii, nýbrž že dává zvláště naléhavě procítit jejich mysterium.“