FaD 3/2022


Editorial
∙ Jan Křipač

Texty
∙ Jaromír Blažejovský: Intimita bez hranic – Ohlédnutí za Hlavní soutěží 56. MFF v Karlových Varech
∙ Jaromír Blažejovský: Řev Proximy – Poznámky z prvního běhu nové soutěže
∙ Milan Klepikov: Z filmařekova karlovarského deníčku 2022
∙ Andrej Chovanec: Obraty k realitě v pozdních filmech Rjúsukeho Hamagučiho
∙ Štěpánka Ištvánková: Jonas Mekas – Přítomnost filmového okamžiku
∙ Petr Gajdošík: Literární domovy Wernera Herzoga
∙ Jan Bergl: Nová generace „mind-game“ filmů aneb letmý náhled do vesmíru nekonečných mnohovesmírů
∙ Marek Slovák: Profil: Michael Mann – Mann-ovize a mann-o-dramata
∙ Miroslav Libicher: RRR a současný stav indické populární kinematografie
∙ Patrice Rollet: Portrét filmaře jako trapera
∙ Axelle Ropertová: Trafic a Jean-Claude Biette
∙ Jean-Claude Biette: Valancův steak

Rozhovor
∙ Martin Svoboda: Věřím na solitéry – Rozhovor s Vojtěchem Maškem
∙ Ondřej Belica: Snažím se o nalezení synergie mezi filmem a hudbou – Rozhovor s Martinem Klusákem
∙ Iva Přivřelová: Někdy musíme uniknout obyčejnosti – Rozhovor s Rjúsukem Hamagučim

Kritiky
∙ Rjúsuke Hamaguči: Kolo štěstěny a fantazie (Tomáš Gruntorád)
∙ Baz Luhrmann: Elvis (Ondřej Černý)
∙ Michelangelo Frammartino: Díra (Pavel Sladký)
∙ Paul Schrader: Švindlíř (Martin Šrajer)
∙ Vojtěch Mašek: Arvéd (Zdena Mejzlíková)
∙ Adam Sedlák: BANGER. (Benjamin Slavík)

Knihy
∙ Čtení o Spalovači mrtvol (Jan Jaroš)
∙ Změna beze změny (Viera Langerová)

Tvorba
∙ á-B-C-D-é-F-G-H-CH-í-JONESTOWN – FÁZE 2020